Oldalak

2019. október 1., kedd

Magyarország - Teresztenye

2019/07/02.

Természetfotózás Teresztenyén


A szüleim Teresztenyén művelnek földet, vagyis inkább a falu mellett, ezért mikor otthon voltam szabadságon, elmentem oda egy kis természetfotózásra. Sok türelemmel szép lepkéket, bogarakat, sőt még madarakat is el lehet csípni, de a növényvilág is elég változatos.



Szüleim kertjébe is benéztem a fényképezőgépemmel, sajnos nagyon száraz ez a nyár, túl kevés eső esett, ezért nem túl szépek a zöldségek. Ezen kívül még a vadállatokkal is küzdeniük kell, amik állandóan bejárkálnak és sok kárt okoznak.











Engem jobban érdekelt azonban a szomszédos rét, mező állat és növényvilága, úgyhogy hamar arrafelé vettem az irányt. Sajnos nincs makro objektívem, de így is lett néhány jó kép.






A sűrű fű mögött egy IFA váza tűnt föl, ami valószínűleg már sok éve ott állhat. Valaha a szomszédos földeket is művelték, de mára már senki nem foglalkozik vele.


















Egy madár a fűben


Bögöly

Lehetett volna még fotózni, de nagyon meleg volt és így nem volt nagy kedvem hozzá. Legközelebb a falut is lefotózom, mára ennyi fért bele.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése